Mk. I a Mk. II
Nabídky motorů do
Mk. I a Mk. II
-1.6i 16V 90k
-1.8i 16V 115k
-2.0i 16V 136k
-1.8 TD (88kw)
-2.5i 24V V6 a
2.5i 24V V6 Ghia (170k) s 5-stupňovou manuální nebo 4-stupňovou
automatickou převodovkou
-2.5i 24V V6
Duratec (205k)-březen 1999
Podvozek - přední náprava
- zavěšení kol - nezávislá vzpěra
McPherson se stabilizátorem
Podvozek - zadní náprava
- zavěšení kol nezávislé (Quadralink) se stabilizátorem (hatchback, notchback)
- zavěšení s nezávisle krátkým a dlouhým ramenem (kombi)
Přednosti:
- přebytek místa na
předních sedadlech
- v případě varianty
kombi až obrovitý zavazadelník
- bezpečné jízdní
vlastnosti i při plném zatížení
-
bezpečnostní vybavení na vysoké úrovni
Nedostatky:
- malý prostor pro
kolena na zadních sedadlech (z počátku výroby)
- nejistota při
přejezdech krátkých teréních vln
- kolísající
kvalita dílenského zpracování (z počátku výroby)
-
klapavé a hlučné vznětové motory